8 Aralık 2009 Salı

Yine Bir Mersin Maçı KonyAdanademir Elele..


Sene kacti tam olarak bilmiyorum ama 6-7 sene kadar önce olmalı.

Evet yine sampiyonluga uynuyoruz mersinde macimiz var zennedersem 50 yakin otobus gitmistik neyse sabah saat 7 filandi mersine vardigimizda tam giriste polisler bizi kalsilamisti. hatta bizden once gelen otobusler olmustu neyse baktik polis bizi durdurdu kardesim dedi daha geliyormusunuz sabahin 4 beri burdayiz bizi agac ettiniz dedi bizde gulduk tabiki daha geliyor diye .neyse bizi aldilar mersin otagarinin arkasina goturduler bir gittik her taraf 42 pilaka otobus dolmus neyse biraz oyalandik saat 9 filan oldu sehre gezmeye gittik. bir gittik carsiya herkezde yesil beyaz sanki mersin yesile boyanmis ve sunu inanin herkez aniyla saniyla formayla atkiyla dolasiyor mersinde biri cikipta neye dolasiyorsunuz demiyordu 
 yermi demek gelsinlerde konyada bir gezsinler neyse .

Karnimizı filan dogurduk mac baslama saati geldi biz saglamdik 15 kisi filan geziyorduk mafya ali kara ercan cemil ardogan yani eski kurtlar neyse. biz stata mersin tarafinda girdik bir baktik ortada polis kordon acmis bir baktik bizim girecegimiz yere mersinliler bizim bilet giselerine saldirmis. dedik dalmamiz lazim baktik polis kordonu var dedim saldirin yarin dedim tabi o anda kosmaya ve dalmaya basladik ve ve polis kordonunu kirdik . bu arada o kolpalar arada kaldi sonra dalmaya basladik bizi goren cocuklarda bizden guc alip dalmaya basladilar hefirler arada kaldi ama nasil yara veriyoz bir gorseniz vurdugumuz iniyor yere neyse bir an dalmisim arkam donuk bir baktim mafya ali murat abi dedi bir dundum dunmemle mersinlini biri 3 metre yaklasmiz bana eliden doner bicagi var bana bagiriyor hayvan murattttttt diye donmele ali ucarak bir vurdu ve kolpaya yere dusturdu eyer ali orda mudala etmeseydi simdi 8 senelik oluydum yada satak kalmistim cunki tam arkamda sokacakmis emeneti sonra dondum artik alinmi verinmi polis elimden zor almistin adam yere dustugunde hala bagiriyordu hasa ALLAH KITAP KUFUR EDIYORDU VE o mactan 0 0 skorla ayrilmistik ve mersinliler yine kendi makanlarinda indirmistik belki bu mersinliler en cok cektigi kulupler ads ve biziz hep dayak yediler ve halada ads yiyiyorlar . buda boyle bir deplasmandi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder